Belevenissen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van johnenjose - WaarBenJij.nu Belevenissen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van johnenjose - WaarBenJij.nu

Belevenissen in Kuala Lumpur

Door: John en José

15 Oktober 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo lieve thuisblijvers,

Zo langzamerhand worden we echte globetrotters. We zwerven door Kuala Lumpur alsof we er al jaren wonen. We lopen veel of nemen de monorail en als het ons te warm wordt dan duiken we een shoppingmall in waar het met de airco aangenaam vertoeven is.
Het is alleen jammer dat er veel smog is, deze wordt veroorzaakt door de bosbranden in Sumatra en Borneo. Als je een dag zo door de stad gelopen hebt heb je 's avonds behoorlijk last van een branderige keel.
Morgenochtend vertrekken we om 9.45 uur naar Bali en dat betekent dat we heel vroeg op moeten. We nemen dan weer de sneltrein naar de luchthaven en hebben inmiddels ontdekt dat we al op het centraal station kunnen inchecken. Het grote voordeel hiervan is dat we niet helemaal met onze bagage naar de luchthaven hoeven te slepen.
Enne Zwany.... had je niet even kunnen vertellen dat je een interview met de Margriet hebt gehad? Je zal het geloven of niet maar ik zit lekker met een biertje aan het zwembad, lees ik ineens jouw interview :)
Het was een hele rare gewaarwording kan ik je zeggen. Thuis komt dan ineens weer heel dichtbij.

Heel veel liefs van de vakantiegangers

• 15 Oktober 2006 - 09:07

Jan En Marjolein:

Hi J&J,

Het is gewoon net of je erbij bent zo leuk vertel je jullie belevenissen. Wat een prachtige foto's vooral die van die tempel de kleuren zijn zooooo héél anders. Handig van jullie bagage, slepen met koffers is vaak het minst leuke van een vakantie.
    Véél plezier op Bali en ik kijk al weer uit naar jullie volgende bericht.

Knuf

• 15 Oktober 2006 - 09:16

Marjolein:

Yes ik zie nu pas dat ik de eerste ben die een reaktie geeft!!!!!!!!!!
    Zondag morgen hè.....

Dikke knuf

• 15 Oktober 2006 - 12:22

Pa En Ma Haamans:

Weer zo'n leuk reisverslag.Jammer dat de boekenawards juist deze week zijn uitgedeeld.Het blijft wel heel apart hoor,jullie zijn zo ver weg en toch nu zo dichtbij.gevoelsmatig vinden we dat jullie al heel lang weg zijn en het zijn toch maar 12 dagen.Jullie hebben het geweldig naar jullie zin,als je de fotos bekijkt is het een prachtig land. Goede reis naar Bali en tot het volgende verslag.Liefs van ons beide.

• 15 Oktober 2006 - 12:36

Fred En Belia:

hoi j en j, wat een mooie foto's, Michael vroeg zich af of jullie op de theeplantage aan het werk waren!! Ziet er heerlijk uit allemaal, enne ik snap dat de sate van mr.Tan om naar binnen te sabbelen is, ik snap waarom, kauwen kan hij niet meer. En mooi opgenomen de twin towers, heel leuk om te zien.
    Enne...heb je een nieuwe laptop gekocht of doet hij het gewoon weer, vanwege de foto's!! Nou, goede reis morgen en we lezen het allemaal weer!! Dikke kus van ons allemaal. Belia

• 15 Oktober 2006 - 20:56

Je Vader:

Hallo globbetrotters.
    Wat genieten wij toch steeds weer van jullie reisverslag het is gewoon heel erg leuk om de belevenissen te volgen.
    Wat ik even wilde melden is dat de Belg Staf Coppens de finale van het ijsdansen heeft gewonnen en Froukje de Both is tweede geworden.
    Nog heel veel plezier en we horen wel weer het een en ander.
    P.S.
    De foto's zijn ook erg goed en is alles goed te zien.
    Veel groetjes van ons beiden.
    Je Vader.