A slice of heaven - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van johnenjose - WaarBenJij.nu A slice of heaven - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van johnenjose - WaarBenJij.nu

A slice of heaven

07 Oktober 2012 | Turkije, İçmeler

In de stromende regen vertrokken we vrijdagnacht om half drie richting Schiphol. We waren niet naar bed gegaan omdat we er vanuit gingen dat we in het vliegtuig onze slaapschade wel konden inhalen maar dat was een gevalletje 'jammer maar helaas' want precies in de rij voor ons presteerde een baby het om vrijwel de volledige vliegtijd alles bij elkaar te krijsen. Erg irritant en uiteindelijk ook heel vermoeiend maar ja, wat doe je eraan :(
Na een vlucht van drieënhalf uur landden we keurig op tijd op de luchthaven van Dalaman om vervolgens, na nog eens een busreis van anderhalf uur, op onze eindbestemming Icmeler aan te komen.
Het was prachtig weer met een temperatuur rond de 35 graden. Pfff dat was even omschakelen.....
Helaas was onze kamer nog niet klaar dus schoven we eerst maar aan bij het enorme lunchbuffet en na onze Hollandse buikjes te hebben gevuld met heerlijke Turkse lekkernijen was onze kamer inmiddels beschikbaar en konden we lekker douchen.
Na heerlijk te zijn opgefrist eerst maar eens een rondgang door het resort gedaan en de omgeving bekeken. En ik moet zeggen: deze indrukken smaken naar meer! Het is hier werkelijk een klein paradijs.

Inmiddels hebben we onze eerste excursies geboekt. Dinsdag gaan we naar de Hamam want als je in Turkije bent is dat uiteraard een absolute must. Woensdag wagen we de oversteek naar Rhodos, zaterdag 'doen' we een jeepsafari en maandag gaan we naar Dalyan waar we een tocht door de Turkse Biesbosch maken en kijken of we de Carretta schildpadden kunnen aanschouwen. Ook brengen we dan een bezoek aan de therapeutische zwavelbronnen (inclusief modderbad).
Hoezo vakantie.......

Güle güle
John en José

• 07 Oktober 2012 - 19:41

Marjolein:

Jéééh weer een reisverslag van mijn favoriete schrijfster van vakantie verhalen!!
    Maar dan al die excursies.....jullie hebben toch vakantie.....relaxen, uitrusten, niksen, chillen toch??
    Nouja zal wel leuk worden, veel plezier en alles opschrijven hoor!

Knuf

• 08 Oktober 2012 - 11:19

J.P.Haamans:

Hallo vacantiegangers, zo te lezen gaat het wel erg goed met jullie daar op vacantie. En lekker diverse dingen al besproken en dat ziet er goed uit. Uitrusten kun je wel weer als je thuis bent, toch! Je moet nu genieten van alles wat je kunt gaan zien.
    John en Jose nog heel veel plezier.
    Groetjes van ons, Ma & Pa.

• 08 Oktober 2012 - 19:28

Belia:

Wat vervelend allemaal, je zal het maar moeten doen! (lees jaloers) Nou nee, niet jaloers, want dan zou ik het jullie niet gunnen, en dat is niet zo!!
    Ziet er allemaal lekker uit hoor! We wachten op de verhalen!

Liefs Belia

• 08 Oktober 2012 - 21:04

Marion:

Hoi genieters, toch weer een verkeerde keus gemaakt, jullie waren er al bang voor. HiHi.

Ziet er weer heerlijk uit. Ook weer heerlijk voor ons om toch nog even dat "vakantiegevoel" te hebben.

Niet te veel excusies boeken, want dan heb je geen om te schrijven en dat zou jammer zijn.

Veel plezier.

xx Mar.

• 08 Oktober 2012 - 21:53

C.A.Doezie:

Over een rustige vacantie,gesproken!Nu jullie hebben gelijk hoor,uiteindelijk wil je toch ook,meer zien
    als alleen de zon.Veel plezier en de gr.Pa & Ma Doezie.

• 09 Oktober 2012 - 17:37

Conny-Kelly_Wesley:

Wat fijn dat we weer mogen meegenieten met jullie. Kijk er steeds naar uit.
    Ziet er allemaal prachtig uit.
    Veel plezier en hartelijke groeten.

• 10 Oktober 2012 - 07:34

Brenda G:

Het ziet er allemaal super uit. En zo mooi groen de omgeving is. En dat met die aangename temperaturen. Ik las al even dat je niet mag zeggen dat je jaloers bent want anders misgun je het iemand.... Maar ik kan je wel zeggen dan ik jullie benijd hoor.... Maar aan de andere kant, de meesten van ons hebben hun vakantie er al opzitten en toen waren jullie nog aan het werk..... Hoe dan ook, geniet van alles!