Dag 16 Flagstaff - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 16 Flagstaff - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 16 Flagstaff - Phoenix

25 Juni 2013 | Verenigde Staten, Phoenix

Vandaag hebben we een relaxte dag. Het is weliswaar een reisdag maar we hoeven ons deze keer maar 200 kilometer te verplaatsen.
We slapen daarom tot 8.30 uur uit en na het ontbijt gaan we rustig aan op weg. We rijden eerst een stuk een toeristische route die o.a. door het prachtige plaatsje Sedona gaat. De toeristen komen hier niet alleen naar toe voor het natuurschoon, maar ook voor het ruime aanbod aan vele sfeervolle winkels en galerieën, en voor de spirituele krachten die aan sommige rotsen worden toegeschreven.
Helaas kunnen we onze auto nergens op loopafstand kwijt en daarom rijden we maar door en zijn al om 14.00 uur in Phoenix.

Het is hier 43 graden dus veel te warm om enige inspanning te verrichten. We gaan een poosje lezen en aan het eind van de middag bezoeken we een enorme shoppingmall. Helaas slagen we niet voor waar we naar op zoek waren en na te hebben gegeten zijn we rond 20.00 uur weer terug in het hotel. We lezen nog wat en kijken een film op HBO, best lekker zo'n dagje.
We gaan op tijd slapen want we willen morgen bijtijds vertrekken want dan begint de grote oversteek terug naar de westkust. Een flinke autorit van bijna 600 kilometer naar San Diego.

Voor vandaag dus een wat saai verslag. Hopelijk kunnen we de komende dagen weer meer vertellen.

• 26 Juni 2013 - 08:41

Belia:

Nou saai, zal ik eens vertellen wat ik heb gedaan gister? Werken, eten, sporten, tv kijken en slapen. Hoe saai is dat? hihihi, nee hoor, maar met wat er eerder geschreven is....het is wel jullie vakantie he? Dus af en toe even lekker "niksen" is helemaal niet erg! Goeie reis morgen en we zien jullie volgende mail morgen wel weer!! Kuzzz Belia

• 26 Juni 2013 - 08:59

J.P.Haamans:

Een rustige dag is ook wat waard en het is ook wel tijd om even wat rustiger aan te doen, voor morgen een heel goede reis en voor nu wel te rusten en veel liefs , Ma & Pa.

• 26 Juni 2013 - 18:04

Monique:

Wat lekker lijkt me dat, zo'n heerlijk saaie dag. Dat heb je misschien wel nodig na al die indrukken die jullie al op hebben gedaan. Veel plezier en blijf zo genieten!! x

• 26 Juni 2013 - 20:47

Jan En Marjolein Van Den Booren:

Heerlijk een relaxe vakantiedag. Ook fijn om te doen. Voorzichtig morgen/vandaag met de reis van 600 km.

Knuf