Dag 19 San Diego - Los Angeles - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 19 San Diego - Los Angeles - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 19 San Diego - Los Angeles

28 Juni 2013 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Vanmorgen twijfelden we even of we de ochtend nog in San Diego zouden doorbrengen of zouden gaan rijden richting LA. We besloten om te gaan rijden want het is vandaag vrijdag en als we te laat zouden vertrekken namen we het risico om in de weekendspits terecht komen.
Het bleek een wijs besluit want zelfs aan het begin van de middag ontstonden er al fikse files en uiteindelijk waren we pas rond 15.00 uur in ons hotel.
Zo zie je maar, een afstand waar je normaal gesproken nog geen twee uur over rijdt duurde nu eens zo lang.
Maar goed, we zitten nu veilig en wel in Rodondo Beach iets ten zuiden van downtown. De temperatuur is prima maar het is helaas erg bewolkt en dat zijn deze verwende vakantiegangers niet meer gewend....... Maar we zitten desondanks heerlijk op ons balkonnetje met uitzicht over de haven!
We gaan nu eerst maar even een hapje eten en plannen maken voor de komende dagen.
Uiteraard moet er geshopt worden, maar ook een bezoek aan Hollywood, Beverly Hills en de Universal Studio's staan nog op het programma.
Kortom: ook hier moeten we weer keuzes maken.

• 29 Juni 2013 - 09:35

J.P.Haamans:

Jullie zijn nu aangekomen op het laatste deel van de trip, er zal nog genoeg te zien daar in Los Angeles.
    Het is maar goed dat het daar niet zo heet is want dan doe je ook niets. Geniet en wij genieten via de mail mee.
    Nog heel veel plezier en veel liefs, Ma & Pa.

• 29 Juni 2013 - 16:40

Marjolein:

Heerlijk de tijd om LA te bekijken. Met die zon komt het wel goed, het is geen Nederland..... Nu nog even van jullie fantastische vakantie genieten. Als het goed is wordt het beter als jullie terugkomen.

Knuf

• 29 Juni 2013 - 18:49

Marion:

Heerlijk om weer in de bewoonde wereld te zijn? Geniet nog even van jullie laatste dagen en als het lukt, neem ook wat zon mee terug. x

• 01 Juli 2013 - 10:35

Monique:

Wat hebben jullie geluk gehad dat jullie net weg waren met de hittegolf (in Death Valley).
    Wat fijn dat jullie zo genieten, wat een groot land is het toch.
    x