Dag 1 Amsterdam - Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam - Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam - Orlando

01 November 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen eerst rustig ontbeten en vervolgens de bus naar het station genomen waar we direct in de intercity naar Schiphol konden stappen.
Zodoende waren we al bijtijds op de luchthaven en hadden dus nog volop de tijd om koffie te drinken en een broodje te eten.
Klokslag 14.00 uur vertrokken we met de Dreamliner (Boeing-787) naar Orlando waar we ruim 9 uur later aankwamen. Inmiddels aardig moe want het was al met al een rumoerige vlucht; veel kinderen aan boord die zich af en toe luidkeels lieten horen dus er kwam weinig van terecht om even een tukkie te doen.

De douane-procedure duurde eindeloos maar gelukkig hadden we de koffers wel snel en ging ook de afhandeling bij het autoverhuurbedrijf voorspoedig en konden we onze reis van vandaag vervolgen in een dikke Chrysler 300. Wat een bak! Daar redden we ons de komende weken wel mee!

Aangekomen in het hotel maar gauw de koffers gedropt want we hadden inmiddels behoorlijk knorrende maagjes. De steak en het koude biertje bij Applebee's smaakten heerlijk maar toen waren we het ook wel zat.
Om 23.00 uur (04.00 uur Nederlandse tijd) zochten we ons enorme kingsize bed maar op.

Maar ja..... onze biologische klok is nog flink van slag dus na een paar uurtjes slaap zijn we nu klaarwakker en het is nog veel te vroeg (en te donker) om op te staan dus dan maar vast het eerste verslag schrijven!
Elk nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen :)

Lieve groetjes van ons

• 01 November 2016 - 10:26

Wim Kamerman:

Hoi vakantiegangers, voordeel is dat je heelhuids bent aangekomen en je slaapritme komt wel weer. Die grote bak van een auto is ook geen probleem toch ? Lekker zoevend door je vakantie veel plezier en geniet er maar van gr.ineke en wim .

• 01 November 2016 - 11:27

Brenda:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, nu lekker cruisen met jullie grote auto. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de foto's straks!

• 01 November 2016 - 11:49

Belia:

Lieve John en Jose,

Wat heerlijk, ik kan me nu ook voorstellen hoe de reis is geweest, zelf nu ook een beetje ervaring die kant op! Maar wat een bak inderdaad, heerlijk toch? En over je slaap heen snap ik ook! Maar wat fijn dat jullie dan lekker kunnen beginnen aan jullie reis! Ben reuze benieuwd! Liefs Fred en Belia

• 01 November 2016 - 13:25

Marjolein:

Ik hoop dat jullie slaapritme zich snel aanpast en jullie met jullie 'bescheiden' autootje kunnen rondkijken in Florida. Veel plezier en bestook ons maar met veel foto's.

Knuffel Marjolein

• 01 November 2016 - 19:45

E.M.Haamans:

Hallo vakantiegangers. Fijn dat jullie zijn aangekomen en de beschikking hebben over een "klein"autootje. niettemin je kunt er goed meerijdden dat is de hoofdzaak.Ik heb wel de hulptroepen even ingeschakeld omdat ik niet wist hoe je de E-mail moet verzenden. Hoop dat het lukt. Verder alles oke.Liefs en een dikke knuf van Mam

• 01 November 2016 - 20:11

Jeanne:

gelukkig dat jullie een goede vlucht hebben gehad, jammer van het niet kunnen slapen, en ach alles went toch, die grote bak, het tijd verschil en dat grote bed, geniet ervan want de dagen vliegen zo voorbij(ook al duren de eerste wel wat extra lang hahaha)
    veel plezier en tot lees