Dag 2 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 2 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 2 Orlando

01 November 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Na de lange (reis)dag van gisteren doen we vandaag een beetje rustig aan.
Na het ontbijt vertrekken we naar Disney Springs oftewel Downtown Disney. Hier bevindt zich o.a. de grootste Disney-winkel ter wereld!
We komen er ogen tekort; wat een enorme verscheidenheid aan artikelen! Je zou dus denken dat alles op Disney-gebied er wel te koop is maar helaas..... onze lieve Mees - een groot fan van Pinokkio - heeft pech want er is helemaal niks van dit leuke animatiefiguurtje te koop. Heel jammer maar we zullen deze vakantie ongetwijfeld nog wel iets anders voor hem kunnen kopen ;)

Walt Disney World is ooit begonnen met Magic Kingdom en breidde vervolgens uit met Universal Studios, Epcot en Animal Kingdom. Later zijn daar nog tientallen andere themaparken en amusementsgelegenheden bijgekomen en deze trekken gezamenlijk meer dan 40 miljoen bezoekers per jaar!!
Wij zullen er daar morgen twee van zijn want dan bezoeken we Epcot. Dit park - van ruim 100 hectare - maakte in 1984, tijdens onze eerste kennismaking met Florida, zoveel indruk op ons dat we heel benieuwd zijn of dit nu weer zo is. De verhalen die we erover gelezen hebben beloven in ieder geval veel goeds.
Uiteraard laten we jullie weer weten of dit ook echt zo is.

Voor nu is het de hoogste tijd voor een hapje en een drankje (in het zonnetje) en voor jullie allemaal welterusten.

Lieve groetjes,
John en José

• 01 November 2016 - 22:41

Chantal:

Ja want als je heerlijk op vakantie bent, dan is de hoogste prioriteit nog meer verwennerij voor monster Mees ;). Geniet vooral lekker van het weer en elkaar: hier is de herfst echt begonnen...

• 02 November 2016 - 07:59

Sylvia:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.Het is altijd vermoeiend zo.n vliegreis. Heerlijk genieten van de reis en de bezienswaardigheden. Het weer ziet er goed uit.

• 02 November 2016 - 10:51

Ma Doezoie:

Goeden dag, jullie reis naar Florida is goed verlopen gelukkig, en met zo big care is het feestje
    compleet, genieten jullie van alles de komende tijd .Gr. Ma Doezie.

• 02 November 2016 - 17:27

Marjolein:

De grootste Disneywinkel daar zou ik graag rondkijken. Voor Elin zal er waarschijnlijk van alles te koop zijn want zij is dol op Anna, Elsa en Olaf van Frozen. Geniet maar lekker van elkaar en Disney en jij José van jouw eigen Hulk