Dag 13 Key West - Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 13 Key West - Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 13 Key West - Miami Beach

12 November 2016 | Verenigde Staten, Miami Beach

Omdat we gisteren maar weinig van Key West hadden meegekregen gingen we vanmorgen in de herkansing. Per slot van rekening hadden we niet voor niets dat hele eind gereden!
De Florida Keys is een archipel van meer dan 1700 eilandjes waarvan er slechts 45 bewoond zijn.
Key West ligt het meest zuidelijkste van allemaal en was ooit een afluisterpost voor het radioverkeer op het 150 kilometer verderop gelegen Cuba.
Bovendien is het stadje Key West op het gelijknamige eiland een van de oudste steden van Florida en is het er heel gezellig met allerlei leuke restaurantjes, barretjes en winkeltjes.
Nu is het er zelfs extra leuk omdat in de haven alle powerboaten liggen voor de race die zondag gehouden wordt.

We blijven er tot na de lunch maar stappen daarna in de auto om naar onze laatste bestemming - Miami Beach - te rijden.
Uiteindelijk zijn we daar pas rond 19.00 uur en is het al helemaal donker. Om de weg naar het hotel te vinden was - ondanks een uitstekende navigatie - nog een hele uitdaging maar het is gelukt!

We zijn hier nog twee dagen en vliegen maandagavond laat weer terug naar huis. Maar voor het zover is gaan we eerst Miami nog verkennen!

• 13 November 2016 - 08:08

Ineke Roeland:

Wat een geweldige tour hebben jullie gemaakt en al doe kilometers. Maar dan zie je ook wat ! Wat grappig het huis van Ernest Hemingway . Wij hebben in Cuba ook een woning van hem gezien. En dat lag ook al op zo' n mooie lokatie.
    Jullie: Geniet nog maar even van jullie " laatste dagen" voordat je weer huiswaarts keren.

• 13 November 2016 - 12:38

Wim Kamerman:

Ziet er allemaal weer goed uit wat jullie gedaan hebben en zo te zien mooi weer . Hebben jullie t.o.v.de vorige keer dat jullie er waren veel nieuwe dingen gezien ? of is de tijd daar in 20/30 jaar niet zo snel gegaan ?
    Rust nog maar lekker ff uit en geniet maar van miami en het mooie weer ,denk maar niet teveel aan thuis dat duurt nog een paar dagen. Veel plezier nog en we zien elkaar wel weer .

• 13 November 2016 - 14:58

Ma Doezie:

Hallo John en Jose wat hebben jullie een fantastische vakantie beleefd, ik wens jullie alvast
    een veilige vlucht terug naar het koude Nederland, Gr. Ma Doezie.

• 13 November 2016 - 15:24

Guus En Hannie:

Super wat jullie hebben gezien na de vele kilometers die zijn afgelegd.
    Nu nog even lekker genieten en bijkomen voordat jullie gaan vertrekken.

• 13 November 2016 - 15:48

Wat een bijzondere boten zijn dat zeg! Soort Formule 1 maar dan voor boten.
    Is het waar dat je op het zuidelijke puntje Cuba al kan zien liggen? Of is dat te ver.
    Heerlijk nog paar dagen genieten en uitrusten in Miami. Ik duim voor heerlijk weer.

Knuffel Marjolein