Nog een paar uurtjes.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjose - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjose - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes..

Door: John en José

03 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Bijna is het zover, eerst nog een paar uurtjes slapen en dan staat om half negen de taxi voor de deur om ons naar Schiphol te brengen.
Als alles goed gaat vertrekken we om 12.00 uur
om vervolgens 15 uur later (met een overstap in Kuala Lumpur) in Penang aan te komen.
Jullie liggen dan nog lekker op één oor maar voor ons is het dan meteen donderdagochtend en met een beetje geluk kunnen we dan nog aanschuiven voor een lekker ontbijt.
We houden jullie op de hoogte van ons wel en wee in de komende periode!

• 03 Oktober 2006 - 21:11

Cilia:

Wouter en ik wensen jullie een heel prettige vakantie en een goede reis. Geniet ervan. Wij zijn benieuwd naar jullie berichten. Groetjes

• 04 Oktober 2006 - 09:29

Jan En Marjolein:

Hi J&J,

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg ik hoop dat jullie héél véél plezier hebben. Hoe lang blijven jullie weg? Houden jullie ons op de hoogte via deze site? Doe voorzichtig ik denk aan jullie.

Dikke knuffels Jan en Marjolein

• 04 Oktober 2006 - 11:37

Reina:

Ik ben heel benieuwd naar het verloop van de vakantie.Al een beetje bijgekomen van het dictee?
    Grapje. Heel veel plezier en ontbijt ze. Niet teveel eten anders moet je gelijk voor overgewicht betalen op de terugreis.
    groetjes uit een regenachtig Nederland.
    Reina

• 04 Oktober 2006 - 14:41

WimenIneke:

Hoi, Kom ff bij van de stramme spieren en ga genieten van de reis. Ontbijt ze. Hier is het petweer en zijn jaloers

• 04 Oktober 2006 - 14:42

Fred En Belia:

Gelukkig dat het hier slecht weer is, dan weet je tenminste waarom je zo lang moet vliegen voor mooi weer, zoals gister al gezegd, heel veel plezier en geniet van een verdiende vakantie en laat jullie lekker verwennen!!!
    We zullen jullie via mail volgend, dikke kus Fred Belia en kids!!

• 04 Oktober 2006 - 16:12

Brenda:

Heel veel plezier en hou ons op de hoogte.
    Groetjes vanaf de balie op de eerste verdieping,

Dirk en Brenda

• 04 Oktober 2006 - 16:13

De Bossche Bollen:

Als je " toevallig " in de buurt van de gele M bent neem een paar foto's mee van de menukaarten, prijzen ed. Je weet maar nooit. O, John, het is best lekker eten hoor, vraag maar aan Robin. Soms heb je twee keer plezier van je eten en dan zeggen dat de Mac duur is. Groetjes van ons

• 04 Oktober 2006 - 18:04

Bianca&kids:

Hoi,

Driemaal is scheepsrecht....
    Wij willen jullie een hele fijne vakantie wensen en we zien nu al uit naar jullie reisverslag en de foto's.

Groetjes Jennifer, Martijn en Bianca

• 04 Oktober 2006 - 19:44

Fred & Marion:

Hoi bofkonten,

Hele fijne vakantie en maak een paar mooie foto's zodat ik Fred kan overtuigen en wie weet is het volgend jaar wel Ja ipv nee. Geweldige site is dit. Ik ben al over de hele wereld geweest via deze site. We gaan jullie zeker volgen en op de hoogte houden van die gebeurenissen die hier plaatsvinden.Liefs F & M.

• 04 Oktober 2006 - 20:02

(O)Ma & (O)Pa:

Hallo vacantiegangers.
    Jullie zijn mooi op tijd vertrokken, wij hebben er niet op gewacht daar het erg regende en we dus niet op het platform waren.
    Door de afzetting zijn we heen gegaan en dat kon na dat wij gefouilleerd waren, wat een toestand he.
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Ma & Pa.

• 05 Oktober 2006 - 18:06

Leon En Jeanne:

hoi daar, wat hadden we graag met jullie mee gegaan maar helaas het heeft niet zo mogen zijn een volgende keer misschien wel we gaan jullie goed volgen gr van hier