Aanvulling op vanmorgen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van johnenjose - WaarBenJij.nu Aanvulling op vanmorgen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van johnenjose - WaarBenJij.nu

Aanvulling op vanmorgen

Door: John en José

08 Oktober 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo lieve thuisblijvers,

Had ik vanochtend net de foto's op de weblog geplaatst, sloeg de server eruit:(
Gelukkig stonden de foto's er inmiddels wel op want het duurde behoorlijk lang voor ze ingeladen waren en anders had ik weer opnieuw kunnen beginnen.
Maar nu doet alles het weer dus kan ik er nog wat bijschrijven.
Zoals gezegd zijn we gisteren op shopexcursie geweest en dat is altijd leuk. Een leuke tas en een mooi horloge zijn altijd bruikbaar. Alleen toen we in de dvd-winkel waren brak er een enorme vechtpartij uit. Iedereen, inclusief het personeel, moest naar buiten en de rolluiken gingen meteen naar beneden. De bewaker had een jongen flink te pakken want die werd met een stevige kaakslag tegen de grond gewerkt. Hadden wij weer :( Maar we laten ons niet kennen want we gaan het van de week nog een keer proberen.
Vandaag zijn we naar de Kek Lok Si-tempel geweest. Dit is de grootste tempel van zuidoost Azie met allerlei mooie doorkijkjes en een heleboel verschillende Boedha's. Voor je eindelijk boven bent heb je een heleboel trappen moeten lopen want de tempel ligt op een berg en heeft zelf ook nog verschillende verdiepingen en dat in de snikhitte!
Op de foto zie je dat we een dakpan beschreven hebben met daarop onze naam en een wens en op de volgende foto zie je de aankondiging van de pagode zoals die eruit moet zien als het klaar is. Op de pagode worden dan alle beschreven dakpannen geplaatst. Hartstikke leuk dat er dan een "Doezie dakpan" ergens op het dak ligt.

Nou jullie begrijpen zeker wel dat we het nog steeds erg naar onze zin hebben en dat we ons geen moment vervelen.
Heel veel liefs van de genietende vakantiegangers.

• 08 Oktober 2006 - 18:10

De Bossche Bollen:

Weer hartstikke leuk om jullie belevenissen te lezen. Echt niet saai. Toch een idee om te gaan filmen voor de Oscar's. Veel plezier met jullie belevenissen en we lezen ze met veel plezier !!

• 08 Oktober 2006 - 18:42

Belia En Fred:

hoi John en Jose, gelukkig hebben jullie genoeg te beleven, anders kunnen jullie niet iedere dag wat schrijven natuurlijk, met alleen maar op het strand liggen ben je gauw klaar.
    We kijken weer uit naar de volgende! xxxDoezies, Hoofddorp

• 08 Oktober 2006 - 18:54

Peter:

Niks leukers als een lekkere vechtparij 's morgens vroeg. Doen we hier ook altijd :-)

groetjes

• 08 Oktober 2006 - 20:17

Pa & Ma Doezie:

Hallo vakantiegenieters jullie maken zo iedere dag wel iets leuks of iets geks mee,maar dat maakt de vakantie wel heel leuk toch ? De foto's zijn mooi, die dakpan is wel erg leuk.
    Groetjes van ons en een fijne vakantie verder. Tot de volgende mail maar weer.

• 09 Oktober 2006 - 08:44

Jan En Marjolein:

Hi J&J,
    Leuk hoor om jullie zo te volgen. Ik hoop dat dit de eerste en laatste vechtpartij is waar jullie in belanden. Tot de volgende mail maar weer.

• 09 Oktober 2006 - 15:50

Bianca&kids:

hoi, wij zijn blij dat wij er niet waren met zo'n vecht partij.altijd handig nieuwe spullen. We zijn blij dat Jullie het er zo naar Jullie zin hebben. groetjes Bianca Jennifer en martijn

• 09 Oktober 2006 - 20:14

Ma En Pa Haamans:

We hebben vanavond laat pas het verslag gelezen was er niet eerder van gekomen.
    Het was natuurlijk een hele belevenis om ook dit weer mee te maken, ben je zover van huis en dan moet je dit mee maken.
    We vinden het prachtig om jullie zo te kunnen volgen.
    Hier alles goed.
    Heel veel liefs en veel plezier nog.
    Ma & Pa Haamans.

• 09 Oktober 2006 - 20:23

De Lieftallige Zoon:

Hoi lieve ouders!

Hartstikke leuk om alle verslagen te lezen! Leuk geschreven. Ook de foto's zijn echt heel apart om te zien. Vooral die bij de tempel, mam. Als ik je daar zo zie zitten herken ik het meteen en dat is echt een heel raar gevoel. Dat jullie nu (weer) daarzitten en het leven hier gewoon zijn gangetje gaat. Af en toe vergeet ik bijna dat jullie weg zijn. Maar goed, ik wens jullie nog hartstikke veel plezier en ik hoop snel meer foto's te mogen bekijken! :D

Dikke kus, ook namens Shalita!

Robin

p.s. Als ze weer gaan vechten moet je ff bellen, dan kom ik laten zien wie de sterkste is na al dat gefitness.

• 09 Oktober 2006 - 22:42

Zwany:

Hai Jose en John,
    Wat vreselijk leuk om jullie reisverslag te lezen, ik geniet er iedere dag van ! Ook de foto's erg leuk, Alleen zo'n vechtpartijtje lijkt me niet alles maar ach zoiets hoort er natuurlijk ook bij ! Geniet vanalles enne ik kijk weer uit naar het volgende verslag !
    groetjes Zwany