We blijven hier :) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van johnenjose - WaarBenJij.nu We blijven hier :) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van johnenjose - WaarBenJij.nu

We blijven hier :)

Door: John en José

16 Oktober 2006 | Indonesië, Batavia

Hallo lieve thuisblijvers,

Even snel een berichtje van ons dat we veilig zijn aangekomen. We hebben er pas een halve dag op zitten maar het is hier super. We zijn bang dat we weinig van Bali zullen zien, zo geweldig is het hier op het resort :)
Bali Hyatt is maar liefst 15 hectare groot, met een aantal fantastische zwembaden en een geweldig strand. De service is subliem (ze houden nog net niet de wc-deur open !) en we zijn al helemaal in de Balinese sfeer. Het is hier weer heel anders dan in Maleisie. Moelijk om uit te leggen wat er precies anders is maar hopelijk wordt dat op de foto's wel duidelijk. Deze stuur ik van de week pas door omdat er niet meer dan 10 foto's geplaatst kunnen worden dus moet ik er eerst foto's afhalen voor er weer nieuwe op kunnen. De laptop is nog steeds stuk maar we downlowden nu vanaf de memorystick in het internetcafe.

Kortom wij vermaken ons hier wel ;)

Heel veel liefs van genietende vakantiegangers op een zonovergoten Bali :)

• 16 Oktober 2006 - 11:34

Chantal:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa we weten het nou wel dat jullie het daar prima voor elkaar hebben! Haha... zucht ik wil ook op vakantie!!

Dikke kus

• 16 Oktober 2006 - 14:01

Peter:

Precies Chantal, die twee steken ons de ogen uit met alles mogelijke en hier is het koud en guur...grrrrrrrrr

;-))))

He jullie twee.Geniet het, de winter is nog lang

P.

• 16 Oktober 2006 - 14:48

Ma & Pa Haamans:

Hallo lieve vacantiegangers.
    Het is een verrassing om nu alweer bericht van jullie te ontvangen.
    Het is grandioos zoveel als jullie beleven en zien van dat gedeelte van de wereld. Wij leven door de berichten helemaal met julie mee en vinden het alleen erg jammer dat wij het niet zo mee kunnen maken, maar je kunt niet alles hebben, nietwaar.
    Dus op Bali is het nog beter dan in Maleisie?? En daar was het al zo goed.
    In onze gedachten zijn jullie al veel langer weg dan het in werkelijkheid is, we zien nog steeds die afzetting op Schiphol waar iedereen moest blijven waar hij was.
    Maar jullie genieten van deze vacantie en dat is heerlijk.
    Hier gaat alles goed en het weer is vandaag ook prima.
    Zo dit was weer een reactie op het berichr uit het verre Bali.
    Nog veel plezier en niet te veel eten en drinken want dan moeten jullie hier weer erg wennen, zal toch wel denk je ook niet???
    Veel liefs van ons beiden.
    Ma en Pa Haamans.

• 16 Oktober 2006 - 18:00

Fred En Belia:

Dus nog geen zin in boerenkool met worst???? Of warme chocomel, je zal er daar op het strand wel niet aan moeten denken!! Heerlijk hoor, enne...... Chantal, ik wil ooooook!!!! Wat heerlijk he, die mailtjes sturen, leuk om te krijgen en te sturen, zeker als je zover weg bent.
    Tot de volgende mail dan maar he?! Dikke kus van de Doezies uit Hoofddorp, Belia

• 17 Oktober 2006 - 10:41

Pa & Ma Doezie:

Hoi vakantie genieters,we hebben jullie mailtjes wat later gelezen, maar genieten op afstand van jullie belevennissen het is fantastisch. De foto's zijn heel mooi.We wensen jullie een heel fijn verblijf op Bali en geniet er met volle teugen van. Veel liefs Pa en Ma Doezie