Dag 14 Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 14 Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 14 Miami Beach

13 November 2016 | Verenigde Staten, Miami Beach

Miami Beach en Miami worden vaak in één adem genoemd. Veel mensen gaan er ten onrechte van uit dat Miami Beach het strand van de stad Miami is, maar dat klopt niet. Het zijn zelfs twee totaal verschillende steden die weliswaar bij elkaar liggen, maar ieder onder eigen bestuur staan.
Wat Miami Beach zo bijzonder maakt is de typische bouwstijl en indeling die zo herkenbaar is dat de stad niet voor niets zo vaak gebruikt wordt voor de opnames van speelfilms en televisieseries.
Wij zitten aan Ocean Drive waar je vele terrasjes en hotels vindt evenals palmbomen en dure auto's die - gecombineerd met vooral veel mooie mensen - dit stukje asfalt extra bijzonder maken. Zien en gezien worden!

Omdat het - vanwege het vele eenrichtingsverkeer en de drukte - bijna onmogelijk is om met de auto de omgeving te verkennen, kiezen we vandaag voor de hop on-hop off bus. Een ideale manier om hoog in de bus zowel Miami als Miami Beach te verkennen.
Als we in de loop van de middag weer terug zijn gaan we nog even naar het prachtige strand. We genieten nog maar even van de zon en de warmte!

• 14 November 2016 - 12:50

E.M.Haamans:

Hallo John en Jose. Het zal wel het laatste gezellige verslag zijn. Ik bwens jullie een veilige reis terug en vergeet niet wat zonneschijn mee te nemen want dat hebben we wekl nodig. Liefs van Mam

• 14 November 2016 - 12:50

E.M.Haamans:

• 14 November 2016 - 20:59

Wauw wat een fantastische gouden afschuwelijke auto!!! Heel bijzondere plek op aarde dat Miami. Geniet nog maar even lekker van de zon. Hier is het Sinterklaasweer.....nou dan weet je het wel: regen, wind, kou, waterkoud.....enz.