Dag 9 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu Dag 9 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van johnenjose - WaarBenJij.nu

Dag 9 Las Vegas

18 Juni 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze Chevy heeft een dagje rust maar wij beslist niet.
Omdat het zo warm is, gaan we rond 10.00 uur al op pad want er zijn nog wat themahotels die we graag willen bezoeken.
Las Vegas bij daglicht is net zoiets als wakker worden met een kater. Neon en glitter doen in het donker wonderen, maar overdag ziet de stad er nogal gewoon uit.
We lopen opnieuw over de Strip maar ondanks het redelijk vroege tijdstip heb je binnen een kwartier het gevoel dat je gekookt wordt en gaan dan maar gauw een hotel in om in de daar aanwezige airco wat af te koelen én meteen een gokje te wagen.
Helaas is de jackpot nog niet bij ons gevallen. Tot nu toe kost het alleen maar geld!

Het is nu 17.00 uur en bekaf zijn we terug op onze hotelkamer. Nu lekker even relaxen, douchen en vanavond ons geluk nog maar eens beproeven.
Je weet maar nooit!

Morgen is wederom een reisdag dan gaan we richting 'het rode land'. We zitten dan drie dagen in Utah en moet de klok een uur naar voren want het is daar, ten opzichte van Nederland, 8 uur vroeger i.p.v. 9 uur.

Veel liefs van twee oververhitte en berooide vakantiegangers

• 19 Juni 2013 - 10:01

Jan En Marjolein Van Den Booren:

Groot is niet groot genoeg veel is niet veel genoeg. Alles moet mooier, groter en beter in Vegas..... Maar genieten jullie er maar van!! Sterkte met de woestijnhitte!!

• 19 Juni 2013 - 10:35

J.P.Haamans:

Jonge, jonge wat een verhalen over de dingen die jullie zien en meemaken.
    En heel mooie foto's, alleen de foto van het winnen van de jackpot hebben jullie niet laten zien!!!!
    Zo te lezen genieten jullie wel van deze reis en wij ook, want we leven helemaal mee.
    Nog heel veel plezier en liefs van ons.
    Ma & Pa.

• 19 Juni 2013 - 16:12

Monique:

Je wat klinkt het allemaal indrukwekkend. :)
    Wat maken jullie veel mee, en wat een hitte...pfff.
    Heel veel plezier, en als het zo warm is...dan gaat een lekker koud drankje er goed in, toch?! :p

• 20 Juni 2013 - 14:55

Jeanne:

ja niet iedereen kan geluk hebben in het casino. dat hadden die uit dongen al. geniet er nog van gr uit dongen