Ik ben de tijd kwijt....... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van johnenjose - WaarBenJij.nu Ik ben de tijd kwijt....... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van johnenjose - WaarBenJij.nu

Ik ben de tijd kwijt.......

Door: John en José

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2010 | Indonesië, Kuta

Hallo lieve thuisblijvers,

Zoals jullie zullen begrijpen zijn we veilig en wel op Bali aangekomen.
De eerste Bintangs zijn inmiddels gescoord, de eerste Balinese rijsttafel genuttigd maar ook de eerste tropische regenbui hebben we al over ons heen gestort gekregen. Ach ja, de prachtige natuur hier heeft het water hard nodig moeten we maar denken en gelukkig schijnt de zon nu weer volop :)

Het was een lange reis en eerlijk gezegd zag ik daar best een beetje tegenop maar het is uiteindelijk wel meegevallen. Natuurlijk is het een lange zit en heb ik ongetwijfeld het wereldduurrecord gebroken met het spelen van Tetris maar al met al ging de tijd toch redelijk snel voorbij.
Helaas is op Kuala Lumpur mijn horloge gestolen dus dat is wat minder ( maar geeft meteen ook het excuus een nieuwe te kopen ;) ).
Bij onze overstap in Kuala Lumpur naar Denpasar moesten we opnieuw bij het instappen door de veiligheidscontrole. Omdat ik bij de alarmpoortjes altijd piep ( dat heb je met stalen zenuwen) dacht ik slim te zijn door, naast de rugtas ook mijn horloge af te doen en in een daarvoor bestemde bak te doen. Helaas ging toch de pieper af en moest ik alsnog uitgebreid gefouilleerd worden. Toen ik vervolgens mijn rugzak en horloge ging halen had ik gelukkig wel mijn rugtas maar niet mijn horloge &^#@$. Op mijn aangeven dat mijn horloge er niet was, schrok de beveiligingsmedewerkster behoorlijk en belde meteen met de supervisor van Malaysia Airlines die op dat moment verantwoordelijk was voor de passagiers van de vlucht. Kort daarop kwamen er twee bewakers bij en liepen rond in de hal waar inmiddels de mensen zaten te wachten om aan boord te gaan. De beveiligingsmedewerker kon zich wel herinneren dat iemand het horloge uit de bak had gepakt maar kon zich niet meer helemaal voor de geest halen wie die persoon was. Ook het doorlopen van de hal gaf helaas geen aanknopingspunt.
We gaan nu een klacht indienen omdat er niet goed op mijn eigendommen is gelet. Dit hoort natuurlijk wel te gebeuren omdat je in goed vertrouwen je spullen moet kunnen achterlaten als je zelf, voor de veiligheid van anderen, extra wordt gefouilleerd en je je spullen, noodgedwongen, onbeheerd moet achterlaten. Dan is er dus iemand van je medepassagiers die zo " vriendelijk" maar dus ook knap brutaal is om onder het oog van allerlei bewaking toch je horloge weet te stelen......
Gelukkig is het maar een horloge ;). Bovendien hebben we vakantie en hebben we de tijd aan onszelf!

Zo, tijd voor een lekkere lunch en tot het volgende verslag!

Veel liefs van twee genietende vakantiegangers

  • 12 Oktober 2010 - 05:41

    Sylvia R:

    Hoi Hoi,

    Wat een pech en gedoe.
    Laat het maar niet je vakantie verpesten.
    Geniet ervan!

  • 12 Oktober 2010 - 07:09

    Chantal:

    Hoi pipeloi!

    Schandalig, ik krijg gewoon geen bericht wanneer je iets hebt geplaatst. Ik zal het dus zelf wel in de gaten houden ;).

    Haha die medepassagier maar denken dat hij/zij goedkoop een echte Rado heeft gescoord ;). Wij weten wel beter!

    Geniet is het sleutelwoord!

    Dikke kus

  • 12 Oktober 2010 - 07:33

    Robin:

    Scherpe titel hoor moeders :-)

    Balen van je horloge, maar goed, 5 voor een euro daar dus dat wordt wat moois uitzoeken. Kun je beter doen dan hem op de badkamervloer laten kletteren.

    Hier alles ok, ik ga zo even langs de garage, want ik heb 1 dag de auto en alle toeters en bellen gaan af omdat de motorolie gecontroleerd moet worden.

    Ach, hij zal wel protesteren dat z'n baasje zo ver weg is.

    Veel plezier nog en tot sprekens xx

  • 12 Oktober 2010 - 08:04

    Marion:

    Hoi Jo,

    Wat doe jij een moeite om een nieuw horloge van me broer te krijgen. Ik weet dat het wat tijd kost om hem te overtuigen voor iets, maar dit slaat alles!

    Beide nog heel veel plezier en een tijdloze vakantie.

    Ik ga onze vliegtuigstoelen reserveren voor morgenochtend.

    Liefs Fred & Mar.


  • 12 Oktober 2010 - 08:31

    Fred En Belia:

    Dit is gewoon iemand die je een dienst bewijst!! De tijd nemen in een anders zo druk tijdschema wat jullie hebben!! Nu maar hopen dat dit het enige is wat tegenzit!! Hele fijne vakantie en we zien jullie verhalen wel voorbijkomen!! dukke kuzzzz

  • 12 Oktober 2010 - 14:36

    Cilia:

    Als ik jou was zou ik een echte balinese rolex kopen! En doe er voor dat geld dan een tweede bij. Zonder gein, geniet! Wij zijn t/m donderdag ook lekker een weekje weg en hebben geweldig weer, stralend blauwe hemel en warm. Ik ben dus maar een klein beetje jaloers dit keer.
    Groetjes

  • 12 Oktober 2010 - 19:26

    Ma & Pa Haamans:

    Hallo vacantiegangers.
    Ik had al eerder gereageerd maar er is zeker iets niet goed gegaan want mijn reactie staat er nog niet op, dus maar even opnieuw.
    Het is toch wat he om van je medepassagiers te stelen, zo zie je helaas kan je je spllen niet onbeheerd laten.
    Maar jullie zijn in ieder geval veilig aangekomen en nu gaat het dan beginnen.
    Wij wensen jullie veel plezier en we zien met grote belangstelling uit naar de volgende verslagen.
    John en Jose heel veel plezier en goed weer.
    Groetjes an ons beiden,
    Ma & Pa H.


  • 12 Oktober 2010 - 20:51

    Marjolein:

    Hi,
    Wat en geluk zeg dat jij de tijd kwijt bent :) wie heeft er nou tijd nodig als hij met vakantie is..... Geniet maar fijn en koop maar een heel mooi horloge die je pas weer omdoet in het vliegtuig TERUG!

    Knufff

  • 13 Oktober 2010 - 07:40

    Brenda G:

    Hoi hoi,

    Wat vervelend zeg.... Maar wees maar blij dat het jouw bril niet was.... Want dan had je jouw horloge nog wel gehad maar toch de tijd niet kunnen zien :-)
    Maar wat Syl al schrijft, laat het jullie vakantie niet verpesten! Geniet gewoon van het lekkere weer, de mooie natuur, het lekkere eten en zelfs van een tropische regenbui... (misschien was jouw horloge toch niet waterdicht geweest... hahaha)

  • 14 Oktober 2010 - 20:39

    Pa En Ma Doezie:

    Hallo vakantiegangers ja ik had van Marion gehoord dat je horloge was verdwenen,we zijn dinsdag samen naar Pa geweest.Ik hoop dat jullie toch verder een fijne vakantie hebben.Gr.Ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 48055

Voorgaande reizen:

04 November 2019 - 23 November 2019

Singapore en Bali

16 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Rondreis Andalusie

31 Oktober 2016 - 16 November 2016

Florida The Sunshine State

08 Oktober 2015 - 16 Oktober 2015

The Big Apple

10 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Wild, Wild West

06 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Dag koud Nederland - Hallo zonnig Turkije

04 Mei 2012 - 14 Mei 2012

Algarve - Portugal

10 Oktober 2010 - 27 Oktober 2010

Opnieuw naar Bali - Tuban

03 Oktober 2006 - 26 Oktober 2006

Maleisie en Bali

Landen bezocht: