Op de woelige baren - Reisverslag uit Tuban, Indonesië van johnenjose - WaarBenJij.nu Op de woelige baren - Reisverslag uit Tuban, Indonesië van johnenjose - WaarBenJij.nu

Op de woelige baren

Door: John en José

21 Oktober 2010 | Indonesië, Tuban

Hallo lieve thuisblijvers,

Vandaag zijn we dus 14 kilometer wezen raften op de Ayun rivier wat letterlijk "mooi" betekent en dat was het ook! Midden in het tropisch regenwoud hebben we een fantastische tocht gevaren. Een ervaring die we zeker niet hadden willen missen.

Bij aankomst kregen we een helm, zwemvest en een peddel en zeer duidelijke instructie wat wel en niet was toegestaan. We werden in groepen verdeeld want er mochten niet meer dan 4 personen in een boot.
Vervolgens moesten we driehonderd treden afdalen om bij de rivier te komen, viel niet mee in die warmte en dan ook nog in een tropisch regenwoud :(
En nee, niks geen kalm beekje met wat kleine stroomversnellingen maar een flink ruige rivier met af en toe zeer steile afdalingen en prachtige watervallen. SUPER!
We zijn, zoals jullie begrijpen, weer heelhuids terug. Op dit moment komt er een behoorlijke tropische regenbui naar beneden en dat geeft mij mooi de gelegenheid om jullie verslag te doen.
Mochten jullie denken dat we de boot onderweg verloren zijn; dat is niet het geval. We hadden alleen even een fotomomentje onder de waterval :)Helaas konden we onderweg verder geen foto's maken vanwege het vele water maar we laten toch een kleine impressie achter.

Veel liefs van ons

• 21 Oktober 2010 - 10:15

Petra:

Hallo John en José wat een ontzettend leuke en stoere dingen maken jullie mee,ik geniet weer lekker mee via jullie gezellige vakantieverslaggeving!

• 21 Oktober 2010 - 11:43

Ma & Pa Haamans:

Hallo vacantiegangers.
    Het is weer een heel mooi verslag met foto's.
    Jullie genieten zo wel he dat is tenminste te zien op de foto's.
    Nog veel plezier deze dagen en geniet er maar fijn van.
    Veel liefs en een dikke knuffel van ons beiden.
    Ma & Pa Haamans.

• 22 Oktober 2010 - 10:55

Pa&Ma Doezie:

Hallo waterratjes het lijkt mij een bijzondere ervaring op zulk wilt water, niets voor mij maar jullie hebben je prima vermaakt en de foto's zijn ook weer geweldig.Gr. Pa&Ma Doezie