Nog heel even........ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjose - WaarBenJij.nu Nog heel even........ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjose - WaarBenJij.nu

Nog heel even........

Door: John en José

07 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Ja, ja eindelijk is het zover: mijn vakantie is begonnen!
John moet nog even geduld hebben en is nog steeds volop aan de slag in Luxemburg maar morgen aan het eind van de dag is het voor hem ook zo ver en kunnen we ons gaan voorbereiden op onze reis naar Bali.

Zondag vertrekken we rond het middaguur met Malaysia Airlines om uiteindelijk 12 uur later in Kuala Lumpur aan te komen. Daar hebben we een tussenstop van bijna 3 uur en vertrekken vervolgens voor een drie uur durende vlucht naar Bali.
Je moet er iets voor over hebben :)

We verblijven op Bali aan de zuidwestkust van het eiland in het kleine plaatsje Tuban (vlak onder Kuta) in het Santika Premiere Beach Resort.

Ook deze keer willen we jullie weer op de hoogte houden van onze belevenissen en we hopen er natuurlijk stiekem op dat jullie je reacties weer willen achterlaten.

Salam Hangat!

John en José

• 07 Oktober 2010 - 15:20

Marjolein:

Nou hier dan de eerste reactie. Ik heb jullie hotel ff gegoogled en het is echt prachtig! Het genieten kan beginnen. Fijne vakantie en rust lekker uit.
    Dikke knuf :)

• 07 Oktober 2010 - 19:29

Jeanne:

nou john en josé wij wensen jullie net zo'n fijne vakantie als we net gehad hebben en een voorspoedige reis, gr jeanne, léon em jeugd

• 07 Oktober 2010 - 20:02

Ma &Pa Doezie:

We hopen dat het weer een fijne vakantie word,nog even maar het is zo zondag alvast een goede vlucht toegewenst.Gr.van ons.

• 07 Oktober 2010 - 20:05

Yvonne:

hoi José, nog even dan is het zover. Heerlijk vooruitzicht weer naar die heerlijke omgeving waar jullie zo van houden te gaan. ik kijk uit naar de verhalen en mooie foto's,dan kunnen wij hier ook een beetje mee genieten. Alvast veel plezier en een goede reis gewenst!
    groetjes, Yvonne en Peter

• 08 Oktober 2010 - 06:22

Brenda P.:

Hoi José & John,

Helaas heb ik José niet meer gezien voordat ze vakantie kreeg, maar toch op deze manier nog even een fijn vakantie! Geniet ervan en ik lees graag de verhalen :)

Groetjes, Brenda P.

• 08 Oktober 2010 - 07:50

Pris En Eric:

Nou we gaan jullie volgen hoor! We wensen jullie een hele fijne vakantie en een goeie reis.

• 08 Oktober 2010 - 17:42

Petra:

Wat een heerlijk vooruitzicht om over een paar dagen te vertrekken!
    Wij wensen jullie weer een heerlijke reis/vakantie toe en we gaan jullie natuurlijk weer volgen.Ben benieuwd of je weer een "Bibliotheek-mevrouw" tegen kom:-)